ارجاع پرونده پروژه مسکن جماران تبریز به کمیسیون ماده ۱۰۰
ارجاع پرونده پروژه مسکن جماران تبریز به کمیسیون ماده ۱۰۰

شهردار منطقه ۵ تبریز از ارجاع پرونده پروژه جماران تبریز به کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد. میرعلی اصغر نساج در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: شرکت تعاونی مسکن جماران در سال‌های گذشته برای اجرای پروژه‌های مسکونی اقدام به خرید زمین از شهرداری تبریز کرده بود که از جمله آن‌ها می توان به ساخت و احداث […]

شهردار منطقه ۵ تبریز از ارجاع پرونده پروژه جماران تبریز به کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.

میرعلی اصغر نساج در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: شرکت تعاونی مسکن جماران در سال‌های گذشته برای اجرای پروژه‌های مسکونی اقدام به خرید زمین از شهرداری تبریز کرده بود که از جمله آن‌ها می توان به ساخت و احداث پروژه مسکونی جماران اشاره کرد.

 وی ادامه داد: این پروژه‌ها عمدتا فاقد پروانه ساخت بوده که پرونده‌های مربوط به این منطقه جهت رسیدگی به مشکلات آن‌ها کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده است.

وی افزود: برخی از شهروندان به نمایندگی از ساکنین، برای حل مشکل اخذ سند مالکیت به شهرداری مراجعه کرده بودند که پرونده مربوطه در حال رسیدگی است، افزود:

نساج اضافه کرد: برخی هم مدعی بودند که به رغم واریز هزینه به تعاونی مذکور، تاکنون هیچ ملکی در اختیارشان قرار نگرفته است، اضافه کرد: این موضوع مرتبط با شهرداری نبوده و راهنمایی‌های لازم را ارائه کردیم؛ مسئله را باید از اداره مربوط پیگیری کنند.

ب نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان یادآور شد: مقرر شد طی چند روز آینده نیز با اعضای جدید هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن جماران مجددا جلسه‌ای تشکیل و موارد مرتبط با شهرداری منطقه ۵ بررسی شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا