ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی
ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان شرقی

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی به تشریح جزئیات ارایه خدمات غیرحضوری به مددجویان تحت حمایت جهت رعایت اصول ایمنی و مقابله با بیماری‌های ویروسی پرداخت.

به گزارش نهال امید، محمد کلامی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام پاسخگوی مردم بوده و اختلالی در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

وی افزود: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در ۲۷ سرفصل در حوزه‌های اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایت‌های خاص بدون مراجعه حضوری بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان، وی خاطر نشان کرد: درخواست‌های ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی می شود.

ایسنا