ارائه تسهیلات ویژه به علاقه‌مندان نورپردازی ساختمان‌ها در تبریز
ارائه تسهیلات ویژه به علاقه‌مندان نورپردازی ساختمان‌ها در تبریز

قائم مقام شهردار تبریز از ارائه تسهیلات ویژه به علاقمندان برای نورپردازی ساختمان‌ها در این شهر خبر داد.

به گزارش نهال امید، رسول موسایی در حاشیه بهره برداری از پروژه نورپردازی ارک تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ما به مسائل مدیریتی شهر تک بعدی نبوده و توجه به زیبایی بصری و نشاط مردم جزو اولویت‌های شهرداری تبریز است.

وی، حفظ ابنیه تاریخی و تلاش برای مطرح کردن این بناها در سطح ملی و جهانی را از اهداف مهم شهرداری تبریز برشمرد و گفت: به عنوان نمونه در بحث تملک خانه‌های تاریخی، شهرداری تبریز از دستگاه های مربوطه نیز عملکرد بهتری داشته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پروژه نورپردازی ارک تبریز افزود: چنین برنامه هایی در راستای معرفی هر چه بیشتر بناهای تاریخی تبریز و دعوت از مردم برای حضور در محوطه این فضاها قطعا ادامه دار خواهد بود و به عنوان نمونه در حاشیه این مراسم شاهد نورافشانی نیز بودیم که در جهت شور و نشاط مردم انجام شد.

موسایی با بیان این‌که هر شهروندی که علاقمند به نورپردازی ساختمان‌ها در سطح شهر باشد، از طرف شهرداری تبریز تسهیلات ویژه‌ای دریافت خواهد کرد، افزود: جشنواره‌هایی برای انتخاب شهروند نمونه در حوزه سیمای بصری و نورپردازی‌های ساختمان نیز برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، نورپردازی بنای تاریخی ارک علیشاه تبریز همزمان با برنامه نورافشانی در شب عید سعید قربان به بهره برداری رسید.

  • منبع خبر : ایسنا