احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز طی سال‌جاری
احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز طی سال‌جاری

شهردار تبریز از احداث ۴۰ پارک محله در سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: ۲۳ پارک در سال گذشته احداث کرده‌ایم و هفت پارک را نیز به علت شیوع کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم و در کنار آن امسال ۴۰ پارک محله‌ای نیز احداث می‌کنیم.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین باهر روز یک شنبه در دیدار با فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی تبریز، با تبریک هفته کارگر اظهار کرد: اگر امروز به عنوان زیباترین و تمیزترین شهر ایران انتخاب شده‌ایم، در سایه تلاش‌های قشر کارگر بوده و مدیون این عزیزان هستیم.

شهین باهر با اشاره به ارج و قرب کارگران نزد پیامبر اکرم، گفت: بوسه پیامبر بر دستان پینه بسته کارگران نشانگر این است که توسعه، رفاه و آسایش جامعه تنها با دستان کارگر اتفاق می‌افتد.

شهردار تبریز ادامه داد: مؤلفه اصلی رهنمودهای رهبری نیز در تعیین شعار سال مبنی بر جهش تولید، بر روی همین اصل استوار است که اهمیت ویژه‌ای به قشر کارگری جامعه بدهیم و شاید این توجه به کارگران، رمز شعار سال باشد.

وی، سال جدید را سال شکوفایی شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف شهری عنوان کرد و گفت: پیگیر اجرای پروژه‌های شهری در سال ۹۹ هستیم و با اتمام و بهره‌برداری از چندین پروژه در شهر، امسال شاهد شکوفایی شهرداری تبریز خواهیم بود.

شهین‌باهر با اشاره به پرداخت بدهی‌های مدیریت قبلی شهرداری، گفت: باوجود مشکلاتی که در دوره قبل مدیریت شهرداری به خصوص در حوزه مالی وجود داشت، توانسته‌ایم تمام بدهی‌های شهرداری را پرداخت کرده و امروز تنها شهری باشیم که هیچ گونه بدهی ندارد.