احتمال بازشدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تراکتور تا قبل از آغاز بازی با گل‌گهر
احتمال بازشدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تراکتور تا قبل از آغاز بازی با گل‌گهر

مشاور باشگاه تراکتور گفت: با تصمیم مدیرعامل و سرمربی، بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده نیز به همراه تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان رفته‌اند و چون امکان باز شدن پنجره‌ی باشگاه وجود دارد، مسئول اجرایی باشگاه نیز برای ثبت قرارداد آنان در تهران مستقر است. هوشنگ نصیرزاده روز چهارشنبه،۲۸ مهرماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران […]

مشاور باشگاه تراکتور گفت: با تصمیم مدیرعامل و سرمربی، بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده نیز به همراه تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان رفته‌اند و چون امکان باز شدن پنجره‌ی باشگاه وجود دارد، مسئول اجرایی باشگاه نیز برای ثبت قرارداد آنان در تهران مستقر است.

هوشنگ نصیرزاده روز چهارشنبه،۲۸ مهرماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پنجره‌ی نقل‌وانتقالاتی باشگاه تراکتور اظهار کرد: باشگاه مطالبه‌ی تمامی بازیکنان خارجی را که منجر به بسته شدن پنجره‌ی نقل‌وانتقالاتی تراکتور شده بودند، با احتساب سود پنج درصد دیرکرد پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان مقیم اروپا پول خود را در کشورهای انگلستان، فرانسه و سوئیس دریافت و موضوع را به فیفا اطلاع داده و تاییدیه را ارسال کرده‌اند اما دو بازیکن دیگر به دلیل اقامت در آمریکای‌جنوبی و به دلیل اینکه محل اقامت آن‌ها در برزیل و پرو است، باشگاه را معطل نگه داشته‌اند.

 وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف ساعت بین ایران و آمریکای جنوبی، مدیرعامل و امور بین‌الملل باشگاه، معمولا شب‌ها با وکلای این ۲ بازیکن صحبت کرده و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

نصیرزاده با بیان اینکه مطالبات میمبلا و مازولا به حساب اعلام شده‌ی آنان واریز شده است، گفت: برگ سوئیفت این دو بازیکن نیز مانند سه بازیکن قبلی به اطلاع فیفا رسیده و در این راستا دپارتمان حل اختلاف فیفا به هر کدام از وکلا پنج روز فرصت پاسخگویی تعیین کرده بود اما موضوع میمبلا طولانی‌تر شد و اکنون هشت روز است که به دلیل فقدان «IBAN» در سیستم بانکی پرو،  در حال گردش در بانک مرکزی شهر لیما است. 

وی افزود: میمبلا و وکیل او هنوز تائیدیه را ارسال نکرده‌اند اما امیدواری باشگاه در مورد مازولا بیشتر است چون سیستم بانکی برزیل به‌گونه‌ای است که اگر پولی به حساب یک نفر واریز ‌شود، آن فرد باید اثبات کند که استحقاق دریافت این پول را دارد و به همین دلیل این بازیکن نیز مدارک خود را به بانک مرکزی برزیل ارائه کرده است تا تاییدیه را برای باشگاه ارسال کند.

مشاور باشگاه تراکتور تأکید کرد: با تصمیم مدیرعامل و سرمربی، بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده نیز به همراه تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان رفته‌اند و چون امکان باز شدن پنجره باشگاه وجود دارد، مسئول اجرایی باشگاه نیز برای ثبت قرارداد آنان در تهران مستقر است.

وی یادآور شد: فیفا با درخواست تراکتور بار دیگر از وکلای پرونده، موضوع را پیگیری کرده که سریع‌تر موضوع را تعیین تکلیف کنند.

تیم فوتبال تراکتور از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ میهمان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای پیام