اجرای پروژه‌های زیرساختی، اولویت مدیریت شهری است
اجرای پروژه‌های زیرساختی، اولویت مدیریت شهری است

شهردار تبریز گفت: اولویت اول مدیریت شهری تبریز توسعه زیرساخت‌های شهری برای پیشگیری از بروز هر گونه مشکل برای شهروندان است.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین باهر در این خصوص اظهار کرد: شورای شهر تبریز در برنامه پنج‌ساله خود، دقیقا زیرساخت‌های شهری را مورد توجه قرار داده که به اولویت اول مدیریت شهری نیز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مهم نیست که یک پروژه جلوی چشمم باشد و بگویند که شورای شهر و شهرداری کار کرده است، مهم این است که مشکلات اساسی شهر حل شود.وی با اشاره به مشکلات چند سال پیش تبریز در حوزه آب‌های سطحی اظهار کرد: حتما شهروندان به خاطر دارند که در پنج سال گذشته با هر بارش اندکی، آب داخل مغازه‌ها و خانه می‌شد و امروز اگر شاهد چنین اتفاقی نیستیم، دلیل دارد و اینطور نیست که بارش نزولات آسمانی کاهش یافته باشد.

شهردار تبریز یادآور شد: بیش از ۲۰ کانال هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر و مناطق ۱۰گانه اجرا کرده‌ایم که از بروز سیلاب جلوگیری می‌کند و به همین جهت امروز مشکلی در حوزه آب‌های سطحی در سطح شهر نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: در گذشته بیشتر عملکرد مدیریت شهری ویترینی و برای جلب نظر مردم بود و از زیرساخت‌های شهری غافل شده بودند که در این دوره ما تلاش کردیم به سمتی برویم که حتی با بارش‌های شدید نیز سیلابی در شهر تشکل نمی‌شود.

روابط عمومی شهرداری تبریز