اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی در اهر
اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز از برگزاری موفق طرح حاج قاسم سلیمانی با تلاش بسیج و شبکه بهداشت در این شهرستان خبر داد و افزود: افتخار می‌کنیم که در اجرای این طرح ملی جزو شهرهای اول استان بودیم و بیشترین مورد بیماران را شناسایی و نسبت به درمان آن‌ها اقدام کرده‌ایم. سرهنگ پاسدار موسی صفی […]

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز از برگزاری موفق طرح حاج قاسم سلیمانی با تلاش بسیج و شبکه بهداشت در این شهرستان خبر داد و افزود: افتخار می‌کنیم که در اجرای این طرح ملی جزو شهرهای اول استان بودیم و بیشترین مورد بیماران را شناسایی و نسبت به درمان آن‌ها اقدام کرده‌ایم.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر، گفت: تاکنون در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، از کل جمعیت شهرستان اهر به صورت محله به محله توسط بسیجیان سپاه ناحیه اهر در مناطق شهری، روستایی و عشایری مورد پایش و رصد قرار گرفته‌اند که شامل ۱۲۶ هزار نفر به صورت خانه به خانه می‌شود.

وی افزود: در ایام فرا رسیدن عید تنها نگرانی از ورودی‌های شهرستان بوده که همشهریان اهری از سایر مناطق کشور از جمله از استان‌های جنوبی کشور به این شهرستان مراجعه می‌کنند، احتمال انتقال بیماری را خواهند داشت و باید در این خصوص افکار عمومی را در جهت لغو برخی مسافرت‌های غیر ضروری روشن کنیم و در صورت ورود اینگونه اشخاص نیز مراحل تست و آزمایش کرونا به صورت جدی انجام گیرد.

وی هم‌چنین از گشت‌های رضویون بسیج برای مقابله با هرگونه سرقت و جرم در این شهرستان به صورت محله به محله نیز خبر داد.

سرهنگ پاسدار صفی افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و هم‌چنین ادامه طرح موفق حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان اهر، رفته رفته شاهد وضعیت مناسب کرونایی از رنگ زرد به سمت آبی بوده و امیدواریم تا در آینده نزدیک شاهد مهار و ریشه کنی این بیماری در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا