اجرای عملیات ایمن سازی جاده تبریز-صوفیان
اجرای عملیات ایمن سازی جاده تبریز-صوفیان

شهردار منطقه شش تبریز از اجرای عملیات ایمن سازی معابر با نصب، تعویض و بهسازی علائم ترافیکی در شریان های اصلی و حادثه خیز غرب و شمالغرب تبریز به ویژه جاده‌های ترانزیتی منطقه و جاده تبریز_صوفیان خبر داد. حسین عالی باف با اشاره به اهمیت تامین امنیت جانی و مالی شهروندان و مسافران درون شهری و […]

شهردار منطقه شش تبریز از اجرای عملیات ایمن سازی معابر با نصب، تعویض و بهسازی علائم ترافیکی در شریان های اصلی و حادثه خیز غرب و شمالغرب تبریز به ویژه جاده‌های ترانزیتی منطقه و جاده تبریز_صوفیان خبر داد.

حسین عالی باف با اشاره به اهمیت تامین امنیت جانی و مالی شهروندان و مسافران درون شهری و برون شهری، اظهار کرد: با توجه به واقع شدن ورودی شمالغرب شهر و جاده ترانزیتی تبریز–صوفیان، بلوار خلبان، جاده سنتو، بلوار ملت (دیزل آباد) در حوزه استحفاظی این منطقه، اجرای عملیات ایمن سازی این جاده و سایر معابر حوزه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: این اقدام با هدف اجرای اصلاحات ترافیکی و ساماندهی علائم ترافیکی به منظور روان سازی ترافیکی مسیرهای پرتردد و حادثه خیز و کاهش خطرات ناشی از تصادفات انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت روان سازی ترافیک، ساماندهی و ارتقای ضریب ایمنی تردد شهروندان و خودروها در معابر شهری، افزود: در این راستا علائم ترافیکی در مسیر جاده سنتو، نیز ساماندهی و نصب شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اقدامات مشابه در زمینه نصب، تعویض و بهسازی علائم ترافیکی در سایر معابر اصلی غرب و شمالغرب تبریز نیز که طی بازدید میدانی کارشناسان حوزه و شناسایی نقاط حادثه خیز و گزارشات واصله از سوی شهروندان در سطح معابر منطقه تداوم دارد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا