اجرای حمایتی نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» در تبریز برای حضور در فستیوال تئاتر تونس
اجرای حمایتی نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» در تبریز برای حضور در فستیوال تئاتر تونس

نمایش «ترانه‌های تلخ تارا» در راستای اعزام به فستیوال بین المللی تئاتر تونس، نمایش حمایتی در تبریز اجرا می‌کند.

به گزارش نهال امید این نمایش به نویسندگی فریدون ولایی و کارگردانی علی فتوحی جهت حضور در فستیوال بین المللی تئاتر در کشور تونس انتخاب و دعوت شده است.

نمایش موفق ترانه‌های تلخ تارا که در سال‌های گذشته توسط کارگردان‌های مختلف به روی صحنه رفته است، یکی از آثار خوب نمایش آذربایجان شرقی است که در سایر شهرهای کشور از استقبال خوبی  نیز برخوردار بوده است.

این نمایش که در سبک تئاتر ایرانی با موزیکال است، در جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به موفقیت  دست یافته و دو بازیگر نمایش، ژیلا آل رشاد و بیتا آزادی موفق به کسب جایزه بازیگری در جشنواره تئاتر فجر شدند.

حال این نمایش پیش از اعزام به فستیوال بین المللی تئاتر تونس  در پی جمع  آوری حمایت مردمی بوده و قرار است از روز پنجم تا ۲۵ اسفندماه، در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رود.

بنا بر گفته‌ی علی فتوحی، کارگردان این نمایش، ترانه‌های تلخ تارا یک نمایش کمدی ایرانی همراه با موزیک بوده و یک تئاتر زنانه محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که متاسفانه در اجرای نمایش‌های ایرانی که بیانگر فرهنگ ایرانی است، کوتاهی کردیم، افزود:زبان اصلی این نمایش، درام است و مکالمه‌ها به زبان فارسی انجام می‌گیرد.در این نمایش گذری به داستان معروف سارا نیز شده و به انتخاب این شخصیت خطه‌ی آذربایجان نقد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که سطح مخاطبان تبریزی از سایر شهرها بالا است، گفت: امیدواریم اکران نمایش در تبریز با اقبال خوبی رو به رو شود و مردم حمایت خود از آن را اعرام کنند.

فتوحی هم‌چنین از تهیه ۳۰ بلیط حمایتی با قیمت هر بلیط ۲۰۰ هزار تومان خبر داد و افزود: باید تا ۱۵ اسفندماه، نظر خود برای حضور  در فستیوال تونس را اعلام کنیم و فعلا در مرحله جمع آوری هزینه سفر هستیم.

بر اساس این گزارش، نمایش ترانه‌های تلخ تارا از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه  رفته و منتظر حضور و استقبال گرم تمامی اقشار مردمی شهر است.