کریمی: کنار گذاشتن چند بازیکن صحت ندارد/اجازه ندهیم افرادی از بیرون تراکتور را به حاشیه ببرند
کریمی: کنار گذاشتن چند بازیکن صحت ندارد/اجازه ندهیم افرادی از بیرون تراکتور را به حاشیه ببرند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کنار گذاشتن چند بازیکن صحت نداشته و حرف بی‌پایه و اساس است.

به گزارش نهال امید، فیروز کریمی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار داشت: وضعیت تیم بحمدالله خوب بوده، تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و حتی بازیکنان مصدوم هم به تمرینات اضافه شده‌اند.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کنار گذاشته شدن چند بازیکن، بیان کرد: حرف‌هایی در خصوص هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سعید واسعی در فضای مجازی نوشته شده که بنده تمامی آن‌ها را تکذیب می‌کنم. 

کریمی خاطرنشان کرد: هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سعید واسعی سه بازیکن خوب ما هستند. بازی‌های فراموش نشدنی هادی محمدی را هیچ‌گاه از یاد نخواهیم برد. او در مقاطعی از فصل مصدومیت داشت، اما زمانی که مصدوم نبود، جزو بهترین‌ها بود. 

وی اضافه کرد: شاهین ثاقبی از زمانی که به جمع ما اضافه شده، به یک مهره ثابت و بی‌بدیل تبدیل شده است و به همین دلیل همواره از او استفاده می‌کنیم. ثاقبی در مقابل استقلال زمانی که مصدوم شد، خودم درخواست کردم که ادامه بدهد؛ اما به مصدومیت و خونریزی پایش در برخورد با روزبه چشمی اشاره کرد. او یکی از زحمت‌کش‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ماست.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه سعید واسعی کمی گرفتاری خانوادگی دارد، توضیح داد: او به همین دلیل تمرکز کافی را ندارد. کیفیت سعید واسعی را همه در بازی‌های آسیایی دیده‌اند. این بازیکن در اواخر لیگ گذشته بازیکن فیکس بوده و گلزنی هم کرد.

وی تاکید کرد: وقتی می‌گویم طرفداران آگاه باشند و اجازه ندهند افرادی از بیرون، تیم‌شان را به حاشیه بکشد. منظورم دقیقا همین اتفاقات اخیر در آستانه بازی با پیکان است. 

کریمی ادامه داد: بنده حرف‌هایم را از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه هواداران اجازه ندهند که دل بازیکنان ما با این حرف‌ها بشکند، گفت: من به شدت چنین شایعات را تکذیب کرده و به هواداران می‌گویم که ما به بهترین شکل از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد. بنده فوتبال این بازیکنان را قبول دارم و شاید آنان را در آینده در لباس تیم ملی هم ببینیم.

سرمربی تراکتور در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت عباس‌زاده، گفت: این بازیکن همچنان از ناحیه کشاله مصدوم بوده و به بازی با پیکان هم نمی‌رسد. بعد از بازی با پیکان تعطیلات آغاز می‌شود و در این برهه عباس‌زاده را به جمع‌مان اضافه می‌کنیم.

وی در خصوص بازی با پیکان، توضیح داد: برای پیکان توفیق اجباری شد که بازی هفته سوم آنان تعلیق شود. این تیم استراحت بیشتر، استرس کمتر و آسیب‌دیدگی کمتر نسبت به ما دارد. آنان سه بازی از تراکتور دیدند و بهتر می‌توانند ما را آنالیز کنند؛ البته دلیلی برای بهانه نداریم و با تمام قوا برای انجام بازی زیبا و تماشاگرپسند به میدان خواهیم رفت.

  • منبع خبر : فارس نیوز