اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می‌کند
اتوبوس ویژه معلولان فردا در تبریز خدمات دهی می‌کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس ویژه معلولان فردا ۱۳ آذر همزمان با روز جهانی معلولان در تبریز خدمات دهی می‌کند. ایمان غنی زاده افزود: علاوه بر اتوبوس ویژه معلولان، همه اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های مسیر بی آر تی مجهز به دستگاه‌هایی است که به وسیله آن یک فرد معلول می‌تواند به راحتی سوار […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس ویژه معلولان فردا ۱۳ آذر همزمان با روز جهانی معلولان در تبریز خدمات دهی می‌کند.

ایمان غنی زاده افزود: علاوه بر اتوبوس ویژه معلولان، همه اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های مسیر بی آر تی مجهز به دستگاه‌هایی است که به وسیله آن یک فرد معلول می‌تواند به راحتی سوار اتوبوس شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت مناسب سازی محیط شهری برای داشتن زندگی آرام و بی دغدغه همراه با رضایت مندی تمام اقشار جامعه، با وجود آن‌که درصدی از جمعیت جامعه را افراد معلول و جانباز تشکیل می‌دهند، اما مسئله توان بخشی معلولان و جانبازان و مناسب سازی محیط شهری بحث جوان و در عین حال رو به رشدی است، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای این اهمیت و همزمان با روز ۱۳ آذر یک دستگاه اتوبوس مناسب‌ سازی شده ویژه معلولان و جانبازان را بصورت رایگان و در جهت خدمات رسانی اختصاص داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: ارائه خدمات اتوبوسرانی به صورت رایگان با استفاده از کارت منزلت، از جمله خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی به این عزیزان در طول سال است.

  • منبع خبر : ایسنا