آغاز مسافرگیری از ایستگاه‌های جدید مترو
آغاز مسافرگیری از ایستگاه‌های جدید مترو

همزمان با افتتاح فاز سوم خط یک قطارشهری تبریز، پذیرش مسافر در ایستگاه های جدید آغاز شد.

به گزارش نهال امید، سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۲۴ بهمن ماه جاری ایستگاه کهن (محققی) همانند سایر ایستگاه های فاز اول و دوم از ساعت ۶.۳۰ تا ۲۱ آماده خدمات رسانی به مسافران خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز افزود: فاز سه خط یک قطار شهری تبریز حدفاصل ایستگاه کهن (محققی) تا شهرک نور است که در حال حاضر توان بهره برداری از سه ایستگاه شهرک نور، شهید باکری و امام حسین (ع) وجود داشته و میتوان به صورت محدود همزمان تا رفع کامل نواقص ها اقدام به مسافرگیری کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با ارج نهادن به مقام شامخ سپهبد سرافراز اسلامی سردار قاسم سلیمانی، ایام الله دهه فجر و سالروز قیام تاریخی مردم تبریز را فرصتی مغتنم برای ادای دین به مردم قهرمان این شهر از طریق خدمات رسانی بی وقفه عنوان نمود.

به گفته بشیریان بناب فاز تازه بهره برداری شده قطار شهری، از مورخه ۹۸/۱۱/۲۵ و از ساعت ۱۱ تا ۱۴  برای شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد که به مرور زمان و با تکمیل زیرساخت ها و برخی تجهیزات ساعت فعالیت افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز یادآور شد: ایستگاه های قونقا، گازران و لاله  در حال حاضر به دلیل عملیات عمرانی قابل بهره برداری نبوده و قطار در این ایستگاه ها توقف نخواهد داشت.

او در پایان با بیان اینکه همواره مترو تبریز در خدمات رسانی همراه شهروندان است خاطرنشان ساخت: مترو در ایام تعطیل مانند عید فطر و عید قربان و …  فعال بوده و حتی در برخی از مناسبت های خاص  بصورت رایگان سرویس دهی کرده است، با این حال هر نوع تعطیلی در  مترو نیز باهماهنگی با مسئولان ارشد شهری انجام می پذیرد.

  • منبع خبر : شهریار