آغاز فرایند ثبت‌نام جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه آذربایجان شرقی
آغاز فرایند ثبت‌نام جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز فرایند ثبت‌نام سی‌وسومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی خبر داد. حسین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این واحدها به منظور […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از آغاز فرایند ثبت‌نام سی‌وسومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی خبر داد.

حسین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این‌که این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این واحدها به منظور ثبت نام و شرکت در این جشنواره با مراجعه به نشانی اینترنتی www.emtenan.mcls.gov.ir می‌توانند نسبت به درج اطلاعات درخواستی مربوط به کارگران و گروههای کاری نمونه و نیز واحد تولیدی اقدام کنند.

وی افزود: از کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی و کارگران گروه های کار دعوت می‌شود، جهت ثبت نام از تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۲۶ آبان ماه سال جاری به آدرس سایت دبیرخانه جشنواره اعلامی مراجعه نمایند.

فتحی هدف از برگزاری این جشنواره را انگیزه بخشی، اعتماد آفرینی، ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در سپهر کار و تلاش، عطف توجه جامعه به مسایل، نیازها و انتظارات جامعه کارگری کشور، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش آفرینی تاثیرگذار نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه کشور اعلام کرد.

گفتنی است، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه شماره تلفن‌های ۳۲۸۸۹۱۰۰، ۰۹۱۴۲۴۲۰۳۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات جامعه کار و تولید می‌باشد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا