آغاز اجراهای تئاتر در آذربایجان شرقی با نصف ظرفیت سالن
آغاز اجراهای تئاتر در آذربایجان شرقی با نصف ظرفیت سالن

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی آغاز اجراهای تئاتر در استان با نصف ظرفیت سالن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای آبان ماه خبر داد. احمد رجب‌پور اظهار کرد: اجراهای تئاتر در آذربایجان شرقی از اول آبان ماه شروع شده و هم‌اکنون نیز نمایش “خرس‌های پاندا” به کارگردانی سیامک افسایی با نصف ظرفیت سالن در حال […]

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی آغاز اجراهای تئاتر در استان با نصف ظرفیت سالن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای آبان ماه خبر داد.

احمد رجب‌پور اظهار کرد: اجراهای تئاتر در آذربایجان شرقی از اول آبان ماه شروع شده و هم‌اکنون نیز نمایش “خرس‌های پاندا” به کارگردانی سیامک افسایی با نصف ظرفیت سالن در حال اجرا است.

وی با اشاره به این‌که از ۱۴ آبان ماه نیز نمایش «کوراوغلی» به کارگردانی یعقوب صدیق‌جمالی روی صحنه خواهد رفت، اضافه کرد: شرط اجرای نمایش در ایام کرونایی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ادامه داد: با توجه به وضعیت معیشتی هنرمندان فعال در حوزه هنرهای نمایش استان، اجراهای تئاتر در آذربایجان شرقی نیز آغاز شده است.

  • منبع خبر : ایسنا