آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی هریس
آزادسازی ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی هریس

مدیرجهادکشاورزی هریس از آزادسازی ۲۰ هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. کاظم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرات کاربری در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۱۸ فقره تغییر کاربری‌ غیر مجاز با سطح اشغال ۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در روستای امندی بخش […]

مدیرجهادکشاورزی هریس از آزادسازی ۲۰ هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

کاظم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرات کاربری در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۱۸ فقره تغییر کاربری‌ غیر مجاز با سطح اشغال ۴۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در روستای امندی بخش خواجه شهرستان هریس شناسایی شده و نسبت به قلع و قمع آن‌ها اقدام شد.

وی افزود: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت و ساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و برای واحدهای صنعتی و تولیدی نیز تغییر کاربری با در نظر گرفتن درجه زمین و نوع خاک منطقه و سایر شرایط ضروری انجام می‌شود.

وی گفت: ساخت و ساز در اراضی زراعی بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

عباسی از روستاییان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۱ به مدیریت امور اراضی اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا