آذرنیا: پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی باز می‌شود
آذرنیا: پنجره نقل و انتقالات ماشین‌سازی باز می‌شود

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: با اقدامات وکلای بین‌المللی این باشگاه در فیفا، پنجره بسته نقل و انتقالات این باشگاه برای فصل آینده باز می‌شود.

به گزارش نهال امید، حسن آذرنیا افزود: طی سال گذشته و امسال باشگاه ماشین سازی با ۴ فقره پرونده شکایت از سوی بازیکنان خارجی در فیفا مواجه بود که ۲ مورد آن با توافق طرفین حل و فصل شد و ۲ پرونده نیز در دست بررسی و حل شدن است.

وی مهمترین پرونده شکایت از باشگاه ماشین سازی که منجر به بسته  شدن پنجره نقل و انتقالاتی شده است را مربوط به شیمبا بازیکن سه فصل گذشته ماشین سازی و فعلی فولاد اهواز اعلام و اضافه کرد: با این بازیکن مذاکراتی صورت گرفته است و با استخدم وکیل بین المللی از سوی مالک باشگاه، طی روزهای آینده این مشکل نیز برطف خواهد شد.

آذرنیا به هواداران تیم ماشین سازی اطمینان داد این تیم برای فصل آینده لیگ برتر مشکلی در زمینه نقل و انتقال بازیکن و مربی نداشته باشد.

وی درباره تحولات اخیر در باشگاه ماشین سازی و حضور چند مربی در راس کادر فنی  به فاصله های کوتاه را ناشی از نتایج تیم عنوان و اضافه کرد: پس از استعفای احد شیخ لاری بلافصله با رضا مهاجری به توافق رسیدیم اما این مربی تنها پس از چند روز خواستار کناره گیری از سمت خود شد.

آذرنیا دلیل اصلی کناره گیری مهاجری از ماشین سازی را پیشنهاد وسوسه انگیر باشگاه گل گهر سیرجان عنوان کرد و ادامه داد: طی صحبتی که مدیرعامل این باشگاه و مهاجری با بنده داشتند خواستار جدایی از ماشین سازی بودند که ما نیز با این درخواست موافقت کردیم.

وی از جذب هومن افاضلی ابراز خرسندی کرد و افزود: هرچند در این شرایط سخت انتخاب  سرمربی جدید برای تیم دشوار بود اما ظرف چند ساعت با این مربی به توافق رسیدیم که خوشبختانه پس از مدت ها مقابل ذوب آهن به برتری رسیدیم تا وضعیت تیم در جدول رده بندی تا حدودی بهبود یابد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته ۲۶ این رقابت ها در یک بازی حساس و مهم روز دوم مرداد ماه باید در تبریز به مصاف گل گهر سیرجان برود.

  • منبع خبر : ایرنا