آذربایجان شرقی قهرمان رقابت‌های چوگان‌ ساحلی شد
آذربایجان شرقی قهرمان رقابت‌های چوگان‌ ساحلی شد

تیم آذربایجان شرقی در نخستین رقابت‌های چوگان ساحلی، قهرمان شد. نخستین رقابت‌های چوگان، جام ساحلی عصر روز یکشنبه دوم آبان ماه در ساحل قروق استان گیلان برگزار ‌و تیم آذربایجان شرقی قهرمان این رقابت‌ها شد. بر این اساس تیم‌های خونان قزوین و آذرخش اصفهان در مسابقه رده بندی با یکدیگر رقابت کردند که نهایتا چوگان‌بازان […]

تیم آذربایجان شرقی در نخستین رقابت‌های چوگان ساحلی، قهرمان شد.

نخستین رقابت‌های چوگان، جام ساحلی عصر روز یکشنبه دوم آبان ماه در ساحل قروق استان گیلان برگزار ‌و تیم آذربایجان شرقی قهرمان این رقابت‌ها شد.

بر این اساس تیم‌های خونان قزوین و آذرخش اصفهان در مسابقه رده بندی با یکدیگر رقابت کردند که نهایتا چوگان‌بازان قزوین توانستند با کسب نتیجه شش بر سه پیروز شوند و به مقام سومی دست یابند.

همچنین مسابقه فینال چوگان جام ساحلی نیز با حضور ورزشکاران تیم صرافی بهنام تبریز و رخش تالش در چهار چوکه برگزار شد و چوگان‌بازان آذربایجان شرقی توانستند با کسب نتیجه هشت بر دو روی سکوی نخست این رقابت‌ها بایستند و تیم گیلان نیز به مقام دوم دست یافت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، همچنین براساس تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، حمیدرضا محقق از تیم اصفهان به عنوان بهترین بازیکن جام ساحلی و اسب کاسپین از تیم قزوین به عنوان بهترین اسب این دوره از رقابت‌ها شناخته شد.

انتهای پیام