آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌ها در ۶ شهرستان آذربایجان شرقی
آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌ها در ۶ شهرستان آذربایجان شرقی

رئیس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی، آخرین روند اعمال محدودیت‌ها در شش شهرستان این استان را تشریح کرد. سیمین خیاط‌زاده در گفت‌وگوی خبری با تشریح این خبر گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا از طریق استانداری‌ها به فرمانداری شهرستان‌ها ابلاغ شده و جلسات هماهنگی برای اجرای این محدودیت‌ها در شهرستان‌های مذکور برگزار و تیم‌های […]

رئیس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی، آخرین روند اعمال محدودیت‌ها در شش شهرستان این استان را تشریح کرد.

سیمین خیاط‌زاده در گفت‌وگوی خبری با تشریح این خبر گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا از طریق استانداری‌ها به فرمانداری شهرستان‌ها ابلاغ شده و جلسات هماهنگی برای اجرای این محدودیت‌ها در شهرستان‌های مذکور برگزار و تیم‌های ناظر تشکیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که برای اجرای این محدودیت‌ها در دو حوزه مشکل داریم، لازم است مسئولان صنوفی که باید اعمال محدودیت شوند، وارد کار شده و محدودیت‌ها را اعمال کنند تا شرایط فوق حاد در شهرستان‌های مذکور از بین برود.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی از طرف مردم و اصناف، خاطرنشان کرد:‌ ما می‌دانیم که صنوف باید چرخ اقتصاد مملکت و خانواده‌شان را بچرخانند، اما برای کنترل بیماری باید مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند تا از هفته‌های آینده قوی‌تر وارد بازار کار شوند.

به گزارش نهال امید، خیاط‌زاده با اشاره به آخرین روند اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های آذربایجان شرقی، بیان کرد: محدودیت‌ها در شهرستان‌های عجب شیر به صورت نسبتا خوب پیش می‌رود، همچنین در شهرستان چاراویماق نیز تا حدودی و در شهرستان آذرشهر نیز تا ۵۰ درصد اجرا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که متاسفانه انتظاری که از اجرای محدودیت‌ها در شهرستان مرند داشتیم به خوبی انجام نشده است و تا حدودی مقاومت وجود دارد.

وی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در روزهای تعطیل به شهرستان جلفا که شهرستانی مهمانپذیر و گردش پذیر است، سفر نکنند تا شاهد کنترل بیماری باشیم.

  • منبع خبر : ایسنا